מלון פרימה פלאס

הכל כלול:

קצת על המלון

מלון פרימה פאלאס המציע אווירה ביתית וחמימה בלב ירושלים וממוקם בשכונת זיכרון משה, בסמוך לשכונת גאולה, מאה שערים, כיכר דווידקה, שוק מחנה יהודה ובמרחק 30 דקות הליכה מהכותל המערבי.
פרימה פאלאס מתחבר ומחבר ללב הרוח היהודית ומציע חוויה מוקפדת למהדרין.
המלון שומר על צביונו החרדי, עוד מהיותו "מלון מרכז". אורחינו נהנים מתנאים, מתקנים ושירותים המספקים שהייה נוחה ואיכותית תוך הקפדה על כל הפרטים הקטנים ששומרי המצוות זקוקים להם כדי להרגיש בבית.
המלון הינו בהשגחה של הבד"צ אגודת ישראל ומציע חוויה כוללת שאיננה מתפשרת ומספקת את רוב שירותי הדת: בית כנסת, מנייני תפילה לאורך כל השנה, לימוד דף יומי מידי בוקר, שיעורי תורה, ספרי תורה, סידורים וחומשים, מקווה לגברים, כיור נטילת ידיים בחדרים ובחדרי האוכל והאולמות.

חדרי המלון

קומפורט

חדרי קומפורט

ספוריור

חדרי סופיריור

חדרי הדלקס הם חדרים מרווחים ומשודרגים. בחדרים ימתינו לכם חלוקי רחצה, נעלי בית, פינוקי שוקולד ובקבוק מים מינרלים. כיור אומנותי לנטילת ידיים והם מתאימים לאירוח של יחידים, זוגות, זוג+ילד, זוג+תינוק, שלושה מבוגרים או זוג+2 ילדים. גודל החדר הוא 18 מ"ר.

palace-12deluxe885x455

חדרי דלקס

חדרי קומפורט מתאימים לאירוח של יחידים או זוגות.
בחדרי קומפורט של פרימה פאלאס תמצאו את כל הדרוש לשהייה נוחה ונעימה. כיור אומנותי לנטילת ידיים ברוב החדרים.
החדרים מתאימים לאירוח של בודדים או זוגות בלבד.
גודל החדר הוא 13 מ"ר.
palace-14deluxe-w.-balcony885x455

חדרי דלקס עם מרפסת

חדרי הדלקס הם חדרים מרווחים ומשודרגים עם מרפסת. בחדרים ימתינו לכם חלוקי רחצה, נעלי בית, פינוקי שוקולד ובקבוק מים מינרלים. כיור אומנותי לנטילת ידיים והם מתאימים לאירוח של יחידים, זוגות, זוג+ילד, זוג+תינוק, שלושה מבוגרים או זוג+2 ילדים. גודל החדר הוא 18 מ"ר.

חדרי סופיריור מרווחים ומעוצבים באווירה ביתית ונינוחה. כיור אומנותי לנטילת ידיים בחדרים והם מתאימים לאירוח של יחידים, זוגות, זוג+ילד, זוג+תינוק.
גודל החדר הוא 16 מ"ר.

* למידע על חדרים נוספים דברו עם הנציג שלנו

מחירים לזוגות וקבוצות

למידע על מחירים מיוחדים לקבוצות ומשפחות דברו עם נציגי השירות שלנו

שנסגור לכם נופש? כתבו לנו ונחזור בהקדם

לא מצאתם?

הראל תיירות במגוון דילים ספונטניים לחיסכון גדול בחופשה הבאה שלכם.

מלון בוטיק פעמונים

מלון פעמונים ירושלים ממוקם במרכז העיר בסמוך לאתרי הבילוי והקניות ומול הנופים המרהיבים של העיר העתיקה. המלון מציע חדרים מפנקים וחדשים. מלון פעמונים ירושלים תוכנן בקונספט של מלון מודרני ומפנק המעניק חוויה ייחודית ומשלימה לטיול בירושלים.

לעמוד המלון >>

בית הארחה בית וגן

בית הארחה ממוקם בשכונת בית וגן בירושלים באזור שקט ופסטורלי ומול נופם המרהיב של הרי יהודה ושכונת עין כרם הציורית, בקרבת אתרים היסטוריים, הר הרצל ויד ושם.  מיקומו של בית הארחה נגיש לתחבורה ציבורית ולרכבת הקלה ומציעה מהירה ונוחה לאטרקציות הבילוי המרכזים של ירושלים

לעמוד המלון >>

מלון לאונרדו פלאזה

אם אתם מחפשים חופשה יוקרתית בירושלים במיקום נפלא, מלון לאונרדו פלאזה ירושלים נועד בדיוק עבורכם. המלון ממוקם בלב העיר ברחוב קינג ג'ורג' המפורסם – מרחק הליכה ממרכז ממילא, הכותל, המדרחוב והאטרקציות בעיר.

לעמוד המלון >>