מלון בוטיק פעמונים

הכל כלול:

קצת על המלון

מלון פעמונים ירושלים ממוקם במרכז העיר בסמוך לאתרי הבילוי והקניות ומול הנופים המרהיבים של העיר העתיקה. המלון מציע חדרים מפנקים וחדשים. מלון פעמונים ירושלים תוכנן בקונספט של מלון מודרני ומפנק המעניק חוויה ייחודית ומשלימה לטיול בירושלים. אורחי המלון נהנים מאירוח מוקפד הכולל צוות קשוב ומקצועי ואווירת אירוח נפלאה. לרשות האורחים אינטרנט חינם בכל שטחי המלון ובחדרים. ארוחת בוקר מוגשת בחדר אוכל ססגוני ומפנק.

חדרי המלון

1814_388236ec188b38dda322e255fe00de47

חדר סטנדרט זוגי

1814_0adb37b002ff4bd0d4b7ab7deadc44a7

חדר דלוקס זוגי

1814_b12b6cb40bc04e94288ad4c2cdf657b2

חדר דלוקס משפחתי

Codengine_1814_32c9a403dffffc9032ab9a4d2de3edb3

פרויקט עיר סיפור

הסופרת גַּיִל הראבן חיברה סיפור מקורי לכבוד העיר ירושלים בשם "הצעה", שבעה מאיירים ירושלמים כישרוניים במיוחד נבחרו לצייר את הסיפור, כל מאייר התייחס לפרק אחד מתוך הסיפור, על פי הסגנון הייחודי המאפיין את יצירותיו. האיורים הודפסו על משטחי ענק ומוצבים היום על שבעה קירות בניינים במרחב הציבורי במרכז העיר ירושלים. על מלון פעמונים ירושלים מצויירים 2 פרקים מהסיפור ואנו גאים לקחת חלק במיזם מקסים זה המקשט באופן ייחודי את קירות בית המלון שלנו.

* למידע על חדרים נוספים דברו עם הנציג שלנו

מחירים לזוגות וקבוצות

למידע על מחירים מיוחדים לקבוצות ומשפחות דברו עם נציגי השירות שלנו

שנסגור לכם נופש? כתבו לנו ונחזור בהקדם

לא מצאתם?

הראל תיירות במגוון דילים ספונטניים לחיסכון גדול בחופשה הבאה שלכם.

מלון בוטיק פעמונים

מלון פעמונים ירושלים ממוקם במרכז העיר בסמוך לאתרי הבילוי והקניות ומול הנופים המרהיבים של העיר העתיקה. המלון מציע חדרים מפנקים וחדשים. מלון פעמונים ירושלים תוכנן בקונספט של מלון מודרני ומפנק המעניק חוויה ייחודית ומשלימה לטיול בירושלים.

לעמוד המלון >>

בית הארחה בית וגן

בית הארחה ממוקם בשכונת בית וגן בירושלים באזור שקט ופסטורלי ומול נופם המרהיב של הרי יהודה ושכונת עין כרם הציורית, בקרבת אתרים היסטוריים, הר הרצל ויד ושם.  מיקומו של בית הארחה נגיש לתחבורה ציבורית ולרכבת הקלה ומציעה מהירה ונוחה לאטרקציות הבילוי המרכזים של ירושלים

לעמוד המלון >>

מלון לאונרדו פלאזה

אם אתם מחפשים חופשה יוקרתית בירושלים במיקום נפלא, מלון לאונרדו פלאזה ירושלים נועד בדיוק עבורכם. המלון ממוקם בלב העיר ברחוב קינג ג'ורג' המפורסם – מרחק הליכה ממרכז ממילא, הכותל, המדרחוב והאטרקציות בעיר.

לעמוד המלון >>