מלון ניר עציון

הכל כלול:

קצת על המלון

מלון ניר עציון Resort שוכן על הכרמל בגובה 234 מ' מעל פני הים, בתוך פנינת טבע ייחודית, מעל כפר האומנים עין הוד, ובסמוך לשמורת טבע פסטורלית.
המלון שייך למושב השיתופי הדתי ניר עציון ומציע נופש לדתיים, כשר למהדרין. מייסדי הישוב זיהו כבר בשנת 1950 את איכויות הנופש של המיקום המושלם, והקימו במקום בית מרגוע עם כל היתרונות של אירוח בקיבוצים.
עם השנים הפך בית המרגוע לבית הבראה, מאוחר יותר לבית הארחה וכיום מלון ניר עציון Resort הוא מתחם מלונאי מתקדם, המציע נופש ואירועים לקהל הפרטי והעסקי באווירה פסטורלית ייחודית. מהמיקום הייחודי מול הים הכחול ועל הכרמל הירוק כל השנה, נכנסים מראות ייחודיים לכל חלון, וצובעים את החופשה שלכם בתפאורה טבעית קסומה.
כמיטב המסורת של אירוח בקיבוצים אורחי המלון נהנים מכל העולמות: מחדרים מפנקים ומזמינים, משלל פעילויות ומוקדי עניין ומארוחות גורמה מול הנוף. ובמרחק הליכה, או דקות נסיעה ספורות, ממרחבים ירוקים עם מגוון מסלולי הליכה, מהחופים מהיפים בארץ ומשפע של אתרי פנאי, בילוי ונופש.

חדרי המלון

סופיריור גישה לגינה (1) (1)

סופיריור גינה

סופיריור גארדן (2)

סופיריור גארדן

חדרים מרווחים, במבנים בעלי שתי קומות, עם גישה באמצעות מדרגות בלבד על צלע ההר. החדרים מעניקים אווירה פסטורלית ונינוחה. החדרים תאימים לאירוח משפחות עד זוג ושני ילדים ותינוק או שלושה מבוגרים.
תפוסה מקסימלית עד 4 ותינוק.

חדרי קלאסיק (1) (1)

חדר קלאסיק

חדרים מרווחים ומעוצבים באופן מודרני וחדיש עם גישה ישירה אל הגינה והדשא, מעניקים תחושה של רוגע ונוחות. החדרים תאימים לזוגות ומשפחות עד זוג ושני ילדים.
תפוסה מקסימלית 4 אנשים ותינוק.

בוטיק (1) (1)

בוטיק גינה

חדרים חדישים ,מעוצבים ומאובזרים בסגנון מודרני ויוקרתי, צמודי קרקע עם יציאה ישירה לגינה, מעניקים תחושת רוגע ויוקרה.
החדרים מתאימים לזוגות בלבד.

חדרים מעוצבים בסגנון מודרני ואלגנטי. כל החדרים מרווחים ומשופצים עם גישה ישירה אל מרפסת דק פרטית, המעניקה תחושה של שלווה ונוחות. החדרים תאימים לזוגות וזוגות וילד אחד או תינוק אחד או שלושה מבוגרים
תפוסה מקסימלית 3 אנשים ותינוק.

* למידע על חדרים נוספים דברו עם הנציג שלנו

מחירים לזוגות וקבוצות

למידע על מחירים מיוחדים לקבוצות ומשפחות דברו עם נציגי השירות שלנו

שנסגור לכם נופש? כתבו לנו ונחזור בהקדם

לא מצאתם?

הראל תיירות במגוון דילים ספונטניים לחיסכון גדול בחופשה הבאה שלכם.

מלון בוטיק פעמונים

מלון פעמונים ירושלים ממוקם במרכז העיר בסמוך לאתרי הבילוי והקניות ומול הנופים המרהיבים של העיר העתיקה. המלון מציע חדרים מפנקים וחדשים. מלון פעמונים ירושלים תוכנן בקונספט של מלון מודרני ומפנק המעניק חוויה ייחודית ומשלימה לטיול בירושלים.

לעמוד המלון >>

בית הארחה בית וגן

בית הארחה ממוקם בשכונת בית וגן בירושלים באזור שקט ופסטורלי ומול נופם המרהיב של הרי יהודה ושכונת עין כרם הציורית, בקרבת אתרים היסטוריים, הר הרצל ויד ושם.  מיקומו של בית הארחה נגיש לתחבורה ציבורית ולרכבת הקלה ומציעה מהירה ונוחה לאטרקציות הבילוי המרכזים של ירושלים

לעמוד המלון >>

מלון לאונרדו פלאזה

אם אתם מחפשים חופשה יוקרתית בירושלים במיקום נפלא, מלון לאונרדו פלאזה ירושלים נועד בדיוק עבורכם. המלון ממוקם בלב העיר ברחוב קינג ג'ורג' המפורסם – מרחק הליכה ממרכז ממילא, הכותל, המדרחוב והאטרקציות בעיר.

לעמוד המלון >>