מלון וולדורף אסטוריה

הכל כלול:

קצת על המלון

מלון וולדורף אסטוריה ירושלים הוא חלק מרשת מלונות אסטוריה הבינלאומית. המלון המפואר פועל מאז 2013. וכולל את כל הפינוקים שרשת בינלאומית יודעת להציע. חדרי יוקרה מרווחים, אולם כנסים מהודר, ארוחות גורמה, חדר כושר מקצועי ועוד.
המקום נמצא בלב של ירושלים במרחק קצר מתחנת הרכבת מלחה. קרוב מאד לעיר עתיקה והכותל המערבי.

חדרי המלון

קינג עם מרפסת אסטוריה

חדר דלוקס עם מרפסת

קינג דה לוקס אסטוריה

קינג דה-לוקס

ממוקם בחלק ההיסטורי של המלון, סוויטת ג'וניור מספקת אווירה שלווה עם הצבעים המרגיעים, הריהוט המותאם אישית ונברשות קריסטל. סוויטה זו מציעה אזור מגורים מרווח עם ספה נפתחת זוגית וחדר שינה אלגנטי.

סוויטה גוניור קינג

חדר קינג סוויטה

חדר דלוקס זה המציע מרפסת ואווירה שלווה עם צבעים מרגיעים, ריהוט בהתאמה אישית ונברשות קריסטל. תיהנו מרגיעה מוחלטת במיטת החתימה Waldorf Astoria, הכוללת מזרן Serta בהתאמה אישית ובעיצוב יוקרתי.

טרז מלך

חדר קינג טרז

התמקמו בחדר מפואר זה עם ריהוט בהתאמה אישית ונברשות קריסטל ותוכלו להירגע במרפסת הפרטית או בחדר השינה המפואר הכולל מיטת פינוק.

חדר זה המציע אווירה שלווה עם צבעים מרגיעים, ריהוט בהתאמה אישית ונברשות קריסטל. תיהנו מרגיעה מוחלטת במיטת החתימה Waldorf Astoria, הכוללת מזרן Serta בהתאמה אישית ובעיצוב יוקרתי.

* למידע על חדרים נוספים דברו עם הנציג שלנו

מחירים לזוגות וקבוצות

למידע על מחירים מיוחדים לקבוצות ומשפחות דברו עם נציגי השירות שלנו

שנסגור לכם נופש? כתבו לנו ונחזור בהקדם

לא מצאתם?

הראל תיירות במגוון דילים ספונטניים לחיסכון גדול בחופשה הבאה שלכם.

מלון בוטיק פעמונים

מלון פעמונים ירושלים ממוקם במרכז העיר בסמוך לאתרי הבילוי והקניות ומול הנופים המרהיבים של העיר העתיקה. המלון מציע חדרים מפנקים וחדשים. מלון פעמונים ירושלים תוכנן בקונספט של מלון מודרני ומפנק המעניק חוויה ייחודית ומשלימה לטיול בירושלים.

לעמוד המלון >>

בית הארחה בית וגן

בית הארחה ממוקם בשכונת בית וגן בירושלים באזור שקט ופסטורלי ומול נופם המרהיב של הרי יהודה ושכונת עין כרם הציורית, בקרבת אתרים היסטוריים, הר הרצל ויד ושם.  מיקומו של בית הארחה נגיש לתחבורה ציבורית ולרכבת הקלה ומציעה מהירה ונוחה לאטרקציות הבילוי המרכזים של ירושלים

לעמוד המלון >>

מלון לאונרדו פלאזה

אם אתם מחפשים חופשה יוקרתית בירושלים במיקום נפלא, מלון לאונרדו פלאזה ירושלים נועד בדיוק עבורכם. המלון ממוקם בלב העיר ברחוב קינג ג'ורג' המפורסם – מרחק הליכה ממרכז ממילא, הכותל, המדרחוב והאטרקציות בעיר.

לעמוד המלון >>