מלון גלי צאנז

הכל כלול:

קצת על המלון

“גלי צאנז” החדש, פונה לקהל הדתי והחרדי ומציע לאורחיו חוויית נופש כשרה למהדרין באירוח באחד מ-81 חדרים אקסקלוסיביים, סוויטות פאר יוקרתיות, אולמות לכנסים ואירועים, מרחבים מטופחים, מרפסות וטרסות המשקיפות אל הנוף המרהיב, בית כנסת חדש ומאובזר בשילוב עולם קולינרי יוצא דופן ומופלא במלון עצמו ובמסעדת השף. המלון מציע אף מתחם בריכה, ספא ומקווה טהרה – בהקפדה מלאה על כללי הצניעות, ללא פשרות על פי כל פסקי ההלכה המחמירים ביותר.
עם פתיחת המלון המחודש, גם קהל חרדי המקפיד על קלה וכחמורה יכול ליהנות מנופש כשר למהדרין עם שפע של טעמים עשירים בארוחות הגורמה בכשרות בד”ץ קהילת צאנז המהודרת ומאווירה שמורה ואיכותית בכל השבוע ומשבת ‘מעין עולם הבא’ באירוח מלכותי ומפנק. בהנהלת המלון, צוות מנוסה בתחום המלונאות, הקולינריה והאירוח שחרטו על דגלם שירות ללא פשרות עם כל גינוני הכנסת האורחים במלון ייעודי לציבור החרדי מכל גווניו..

חדרי המלון

שירת הים (1)

שירת ים

לב ים (1)

לב הים

סוויטה ענקית ומפוארת, מאובזרת בחדשנות לצד ג’קוזי מפנק עם חלון פנורמי לים, 2 חדרים, מרפסת פרטית הצופה לים. 2 סוויטות פרטיות בקומה ג’ עם אפשרות לחיבור ביניהן.

ככב ים (1)

כוכב ים

חדר מאובזר בעיצוב מודרני וחדשני הפונה לגינת המלון, חלק מהחדרים צופים לים (מהצד). חדרים בקומות א’ וב’ מתאים לזוג + עד 2 ילדים דלת מקשרת בין החדרים, לחיבור 2 חדרים למשפחה.

ים בוטיק

ים בוטיק

מיני סוויטה מפוארת ומאובזרת עם ג’קוזי מפנק ונוף לים התיכון ממוקם בקומה ב’, מתאים ללינה של זוג + 2 ילדים או 3 מבוגרים אפשרות לחיבור 2 מיני סוויטות למשפחה גדולה.

חדר מאובזר בעיצוב מודרני וחדשני עם נוף פנורמי לים התיכון. החדר בקומה ב’ מתאים ללינה של זוג + 2 ילדים.

* למידע על חדרים נוספים דברו עם הנציג שלנו

מחירים לזוגות וקבוצות

למידע על מחירים מיוחדים לקבוצות ומשפחות דברו עם נציגי השירות שלנו

שנסגור לכם נופש? כתבו לנו ונחזור בהקדם

לא מצאתם?

הראל תיירות במגוון דילים ספונטניים לחיסכון גדול בחופשה הבאה שלכם.

מלון בוטיק פעמונים

מלון פעמונים ירושלים ממוקם במרכז העיר בסמוך לאתרי הבילוי והקניות ומול הנופים המרהיבים של העיר העתיקה. המלון מציע חדרים מפנקים וחדשים. מלון פעמונים ירושלים תוכנן בקונספט של מלון מודרני ומפנק המעניק חוויה ייחודית ומשלימה לטיול בירושלים.

לעמוד המלון >>

בית הארחה בית וגן

בית הארחה ממוקם בשכונת בית וגן בירושלים באזור שקט ופסטורלי ומול נופם המרהיב של הרי יהודה ושכונת עין כרם הציורית, בקרבת אתרים היסטוריים, הר הרצל ויד ושם.  מיקומו של בית הארחה נגיש לתחבורה ציבורית ולרכבת הקלה ומציעה מהירה ונוחה לאטרקציות הבילוי המרכזים של ירושלים

לעמוד המלון >>

מלון לאונרדו פלאזה

אם אתם מחפשים חופשה יוקרתית בירושלים במיקום נפלא, מלון לאונרדו פלאזה ירושלים נועד בדיוק עבורכם. המלון ממוקם בלב העיר ברחוב קינג ג'ורג' המפורסם – מרחק הליכה ממרכז ממילא, הכותל, המדרחוב והאטרקציות בעיר.

לעמוד המלון >>