מלון גני ירושלים

הכל כלול:

קצת על המלון

ני ירושלים הוא המקום המושלם לחוות את היופי העתיק וההתרגשות המודרנית של העיר ירושלים. במהלך שהותכם תוכלו ליהנות מהברכות החיצוניות והמקורות, חדר כושר מאובזר באופן מלא עם מאמן אישי, ספא עם ג'קוזי וסאונה, להירגע בגנים היפים וליהנות ממטבח יוצא דופן שנוצר על ידי השף שלנו בעל השם העולמי.
גני ירושלים ממוקם בכניסה לעיר ומרחק של רחוב אחד מרכבת הקלה בירושלים שמציעה דרך נוחה ופשוטה כדי לראות את אתריה של העיר המדהימה ירושלים.

חדרי המלון

חדר נוח

חדר משפחה

חדר ליגה

חדר קומפורט

חדר שינה גדול עם מזרון זוגי גדול במיוחד. בסלון טלוויזיה עם מסך פלזמה ושתי מרפסות. תפוסה מקסימלית: זוג + 2 ילדים ותינוק.

חדר משפחה

סוויטה ג'וניור

חדר משפחה הוא חדר גדול ומרווח המתאים לאירוח של עד זוג עם שני ילדים ותינוק. לחדר זה יש מטבחון. בחדרים אלו 2 מיטות נפרדות בלבד (לא מיטה זוגית). ניתן להזמין חדר נוסף עם דלת מקשרת לחדר משפחה בתוספת תשלום.

חדר דלוקס

חדר דלוקס

הסוויטה מפנקת מכילה חדר שינה רחב, סלון המאובזר בטלוויזית LCD, מקרר קבוע וערכת קפה ותה. הסלון מכיל ריהוט חדיש ומפנק.

כל חדר מצויד במיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים, כספת פרטית, טלפון בחיוג ישיר עם תא קולי, וחדר אמבטיה עם מייבש שיער ושקעים אמריקאים. לכל חדר יש מרפסת שמשקיפה על העיר. חדרי קומפורט יכולים להכיל זוג בלבד

* למידע על חדרים נוספים דברו עם הנציג שלנו

מחירים לזוגות וקבוצות

למידע על מחירים מיוחדים לקבוצות ומשפחות דברו עם נציגי השירות שלנו

שנסגור לכם נופש? כתבו לנו ונחזור בהקדם

לא מצאתם?

הראל תיירות במגוון דילים ספונטניים לחיסכון גדול בחופשה הבאה שלכם.

מלון בוטיק פעמונים

מלון פעמונים ירושלים ממוקם במרכז העיר בסמוך לאתרי הבילוי והקניות ומול הנופים המרהיבים של העיר העתיקה. המלון מציע חדרים מפנקים וחדשים. מלון פעמונים ירושלים תוכנן בקונספט של מלון מודרני ומפנק המעניק חוויה ייחודית ומשלימה לטיול בירושלים.

לעמוד המלון >>

בית הארחה בית וגן

בית הארחה ממוקם בשכונת בית וגן בירושלים באזור שקט ופסטורלי ומול נופם המרהיב של הרי יהודה ושכונת עין כרם הציורית, בקרבת אתרים היסטוריים, הר הרצל ויד ושם.  מיקומו של בית הארחה נגיש לתחבורה ציבורית ולרכבת הקלה ומציעה מהירה ונוחה לאטרקציות הבילוי המרכזים של ירושלים

לעמוד המלון >>

מלון לאונרדו פלאזה

אם אתם מחפשים חופשה יוקרתית בירושלים במיקום נפלא, מלון לאונרדו פלאזה ירושלים נועד בדיוק עבורכם. המלון ממוקם בלב העיר ברחוב קינג ג'ורג' המפורסם – מרחק הליכה ממרכז ממילא, הכותל, המדרחוב והאטרקציות בעיר.

לעמוד המלון >>