נופש בגאורגיה – טיביליסי כולל טיולים

גאורגיה היא מדינה קטנה עם נופים מרהיבים ומפסגות מושלגות; היסטוריה מרתקת ועתיקה, פולקלור צבעוני, שורשים יהודיים מרשימים וגם סכסוכים אתניים לא פשוטים. בשל מיקומה האסטרטגי הייתה במשך תקופות ארוכות בהיסטוריה צומת תרבותי וגאוגרפי חשוב. ברכס הקווקז שלאורך גבולה הצפוני עברו דרכים מרכזיות. המטבח הגאורגי טעים במיוחד. ובעל תרבות הכנסת אורחים מדהימה.

הכל כלול:

המלונות והחדרים

מלון אסטוריה

מלון אסטוריה טביליסי ממוקם במרכז העיר, במרחק של 200 מ' מתחנת הרכבת, ומציע טרסה, דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה, שירות קונסיירז', דלפק תיור, אינטרנט אלחוטי חינם וחניה פרטית

תכניה

יום ראשון לטיול | יום שני - טיביליסי

את יום הטיולים הראשון המלא נקדיש לעיר טבליסי עצמה. העיר טביליסי עשירה ושוקקת חיים. נסתובב בסמטאות הרובע היהודי ומדרחוב שארדן בעיר העתיקה, ובביכנ"ס המפואר. נעבור על הגשר בעיר העתיקה, נעלה ברכבל למצודת נריקלה הגבוהה ונצפה על העיר העתיקה. בערב נסייר בשדרת רוסטוואלי, השדרה הראשית של טביליסי.

יום שני לטיול | יום שלישי - מצ'חתה גודאורי

ביום הטיולים השני אנחנו מצפינים לאזור הקווקז המרהיב ביופיו. נתחיל את הביקור שלנו בעיירה מצ'חתה הממוקמת במפגש הנהרות קורה ואראגוי. משם אנחנו ממשיכים לכיוון אתר הסקי גודאורי. האתר נמצא בגובה 2200 מטר מעל פני הים ומוקף שרשרת הרים מדהימה.

ישנה אפשרות לסקי בתשלום נפרד במקום

שוק לילו - נופש בגאורגיה

יום שלישי לטיול | יום רביעי - קניות שוק לילו וחבל קאחטי סיגנאגי

את היום השלישי אנחנו מקדישים לחבל המזרחי של גאורגיה. חבל ארץ זה ידוע בעושר החלקאי המצוי בו. במשך מאות שנים טיפחו יושבי הארץ את הכרמים מה שעניק לו את הכינוי חבל היין. נבקר בהתחלה בשוק לילו המציע מגוון ענק של מוצרים ובמחיר מעולה. לאחר מכן נמשיך הלאה לחבל קאחתי ונטייל בכרמי החבל העשירים.

הר מתאצמינדה - נופש בגאורגיה

יום רביעי לטיול | יום חמישי - טביליסי מתאצ'מינדה וקניון הגדול

ביום האחרון לשהותנו בגאורגיה נסע למערב העיר להר מתאצמינדה. ההר בגובה 770 מטר מעל פני הים ומשקיף לעיר טביליסי. לאחר מכן נהנה מחווית קנייה נעימה בקניון הגדול של טביליסי. הקניון מכיל מגוון עשיר של מותגים במחירים שווים במיוחד. בסוף הערב נשב לסעוד ארוחת ערב מפנקת ונסיים את שהותנו בגאורגיה.

הטיול כולל

הטיול כולל

🔘 4 לילות במלון
🔘 אירוח ע"ב חצי פנסיון כשר
🔘 רכבל וטיולים במשך 4 ימים
🔘 העברות משדה"ת למלון וחזרה.

הטיול לא כולל

ביטוח רפואי ומטען, הוצאות אישיות

מחיר ויציאות

יציאה

19/01/2020

26/01/2020

חזרה

23/01/2020

30/01/2020

מחיר ליחיד

$599

$599

מחיר לשלישי

$545

$545

מחיר לילד

$499

$499

כל הפרטים בתכניה

מחפשים משהו אחר?

הראל תיירות במגוון דילים ספונטניים לחיסכון גדול בחופשה הבאה שלכם.